Informacja na stronę
Drogi Użytkowniku,

Administratorem Twoich danych osobowych jest Agencja Rynku Energii S.A z siedzibą przy ul. Bobrowieckiej 3, 00-728 Warszawa, KRS: 0000021306, NIP: 5261757578, REGON: 012435148. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO). Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszego serwisu, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta lub rejestracji do newslettera. Przetwarzamy dane, które podajesz, pozostawiasz lub do których możemy uzyskać dostęp w ramach korzystania z Usług.

Informacje dotyczące Administratora Twoich danych osobowych a także cele i podstawy przetwarzania oraz inne niezbędne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod wskazanym linkiem (tym linkiem). Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją, po skutecznym wniesieniu prawa do sprzeciwu Twoje dane nie będą przetwarzane o ile nie będzie istnieć ważna prawnie uzasadniona podstawa do przetwarzania, nadrzędna wobec Twoich interesów, praw i wolności lub podstawa do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Twoje dane nie będą przetwarzane w celu marketingu własnego po zgłoszeniu sprzeciwu. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia na adres Inspektora Ochrony Danych Osobowych pod adres iod@are.waw.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd Agencji Rynku Energii S.A Wydawca portalu CIRE.pl
Przejdź do serwisu
2019-11-13 00:00
drukuj
skomentuj
udostępnij:

PGNiG otwiera w Łodzi największe w Polsce Biuro Obsługi Klienta

PGNiG Obrót Detaliczny uroczyście otworzyło w Łodzi swoje największe Biuro Obsługi Klienta w Polsce. Firma podsumowała również dotychczasowe efekty kompleksowego programu rewitalizacji "BOK 2.0", w ramach którego, na przestrzeni dwóch lat, odnowiła ponad 40 placówek w kraju. Projekt modernizacji BOK-ów potrwa do końca 2021 roku.

- Z usług Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa korzysta blisko 7 milionów odbiorców gazu i energii. Każdego dnia nasze Biura Obsługi Klienta w całej Polsce odwiedza około 6 tysięcy osób. Dlatego naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie klientom najwyższej jakości i komfortu obsługi. Jestem przekonany, że zarówno nasi klienci, jak i pracownicy PGNiG docenią pozytywne zmiany w funkcjonalności miejsc, gdzie obsługujemy klientów, jak i innych kanałów obsługi jak aplikacje mobilne czy strony internetowe - podkreślił Maciej Woźniak, Wiceprezes Zarządu ds. handlowych PGNiG.

Nowo otwarte Biuro Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny w Łodzi to największy tego typu obiekt w Polsce. Placówka zlokalizowana przy ulicy Składowej 35 ma powierzchnię blisko 360 metrów kwadratowych i jest wyposażona aż w 18 stanowisk do obsługi klientów.

Ogólnopolski program modernizacji Biur Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny, obejmujący również relokacje biur i uruchamianie nowych placówek m.in. w centrach handlowych, rozpoczął się w 2018 roku. Dotychczas Spółka zmodernizowała ponad 40 biur w całym kraju. Elementem projektu była również rewitalizacja wyjątkowego BOK-u w historycznych wnętrzach Gazowni na warszawskiej Woli.

- Z myślą o komforcie klientów, ale i pracowników zdecydowaliśmy się na kompleksowy program modernizacji biur obsługi. Projekt "BOK 2.0" to jednak nie tylko zmiana wizualna i estetyczna. To zupełnie nowe podejście do obsługi, widoczne m.in. poprzez większą profesjonalizację procesów oraz wprowadzanie nowych produktów lub usług do oferty Spółki. To także najpopularniejsza w Polsce aplikacja mobilna mBOK oraz pełna obsługa klientów, włącznie z podpisywaniem umów poprzez stronę internetową, czyli bez wychodzenia z domu - powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.



Do końca 2019 roku PGNiG Obrót Detaliczny odda do użytku łącznie 48 odnowionych biur obsługi i sprzedaży, a na przyszły rok planowane są prace modernizacyjne w kolejnych 32 lokalizacjach. Projekt "BOK 2.0" potrwa do końca 2021 roku.

Wraz z modernizacją BOK-ów, PGNiG Obrót Detaliczny od dwóch lat inwestuje także w rozwój zdalnych narzędzi do kontaktu z klientem. Spółka udostępniła bezpłatną aplikację mobilną, która została już zainstalowana ponad 570 tys. razy, a elektroniczną fakturę wybrało już ponad 950 tys. osób. Dużą popularnością cieszy się także elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK), z którego korzysta ponad 1,1 mln osób. Od niedawna, PGNiG Obrót Detaliczny umożliwia również podpisanie umowy gazowej potencjalnym klientom przez internet.
Artykuł powstał bez wsparcia narzędzi sztucznej inteligencji. Wydawca portalu CIRE zgadza się na włączenie publikacji do szkoleń treningowych LLM.
KOMENTARZE
Bądź na bieżąco
Podając adres e-mail wyrażają Państwo zgodę na otrzymywanie treści marketingowych w postaci newslettera pocztą elektroniczną od Agencji Rynku Energii S.A z siedzibą w Warszawie.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
altaltalt
Więcej informacji dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych, w tym informacje o przysługujących Państwu prawach, znajduje się w polityce prywatności.
©2002-2021 - 2025 - CIRE.PL - CENTRUM INFORMACJI O RYNKU ENERGII

Niniejsza strona korzysta z plików cookie

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie.

Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Korzystanie z plików cookie innych niż systemowe wymaga zgody. Zgoda jest dobrowolna i w każdym momencie możesz ją wycofać poprzez zmianę preferencji plików cookie. Zgodę możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie". Jeżeli nie chcesz wyrazić zgód na korzystanie przez administratora i jego zaufanych partnerów z opcjonalnych plików cookie, możesz zdecydować o swoich preferencjach wybierając je poniżej i klikając przycisk „Zapisz ustawienia".

Twoja zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać, zmieniając ustawienia przeglądarki. Wycofanie zgody pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem używania plików cookie i podobnych technologii, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Korzystanie z plików cookie ww. celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych.

Równocześnie informujemy, że Administratorem Państwa danych jest Agencja Rynku Energii S.A., ul. Bobrowiecka 3, 00-728 Warszawa.

Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych oraz mechanizmie plików cookie znajdą Państwo w Polityce prywatności.