Informacja na stronę
Drogi Użytkowniku,

Administratorem Twoich danych osobowych jest Agencja Rynku Energii S.A z siedzibą przy ul. Bobrowieckiej 3, 00-728 Warszawa, KRS: 0000021306, NIP: 5261757578, REGON: 012435148. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO). Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszego serwisu, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta lub rejestracji do newslettera. Przetwarzamy dane, które podajesz, pozostawiasz lub do których możemy uzyskać dostęp w ramach korzystania z Usług.

Informacje dotyczące Administratora Twoich danych osobowych a także cele i podstawy przetwarzania oraz inne niezbędne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod wskazanym linkiem (tym linkiem). Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją, po skutecznym wniesieniu prawa do sprzeciwu Twoje dane nie będą przetwarzane o ile nie będzie istnieć ważna prawnie uzasadniona podstawa do przetwarzania, nadrzędna wobec Twoich interesów, praw i wolności lub podstawa do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Twoje dane nie będą przetwarzane w celu marketingu własnego po zgłoszeniu sprzeciwu. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia na adres Inspektora Ochrony Danych Osobowych pod adres iod@are.waw.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd Agencji Rynku Energii S.A Wydawca portalu CIRE.pl
Przejdź do serwisu
2024-10-10 09:00
drukuj
skomentuj
udostępnij:
ENEA OPERATOR uruchomiła aplikację dla swoich Klientów

ENEA OPERATOR uruchomiła aplikację dla swoich Klientów

Enea Operator 991 to funkcjonalna aplikacja na smartfony


Ułatwia prostą komunikację między Klientem a spółką w zakresie zgłoszenia braku zasilania, a także umożliwia przekazanie  informacji o awariach, przewidywanym czasie ich usunięcia oraz o planowanych wyłączeniach.


Spółka zachęca Klientów także do zamówienia newslettera, monitorowania informacji na www.wylaczenia-eneaoperator.pl i przypomina o numerze do Pogotowia Energetycznego - 991.   


Skrócenie do minimum czasu usuwania awarii to nadrzędny cel Enei Operator, jako operatora systemu dystrybucyjnego, który dostarcza energię elektryczną do ponad 2,7 mln klientów w północno-zachodniej Polsce.

Priorytetem jest również komunikacja z Klientami zwłaszcza w zakresie  prowadzonych prac eksploatacyjnych bądź planowanych wyłączeń prądu.

W celu usprawnienia kontaktu Enea Operator uruchomiła m.in. specjalną aplikację na smartfony i usprawniła przyjmowanie zgłoszeń pod numerem alarmowym 991.

Aplikacja Enea Operator 991 przetestowana została w szerokim gronie dotychczasowych użytkowników i ulepszona pod kątem intuicyjności podejmowania kolejnych kroków w pozyskiwaniu informacji. Dzięki temu jej posiadacze, podążając za wskazówkami, mogą szybko wysłać zgłoszenie o awarii albo uzyskać informację o przewidywanym terminie jej usunięcia. W aplikacji publikowane są także wiadomości o planowanych pracach na sieci i wyłączeniach związanych z zasilaniem danego Punktu Poboru Energii, jakim może być na przykład dom czy firma. W przypadku konieczności zgłoszenia awarii z wykorzystaniem aplikacji wystarczy kliknąć kafelek z odpowiednim komunikatem.

Aby korzystać z aplikacji wystarczy pobrać ją w AppStore (urządzenia z iOS) albo w GooglePlay (urządzenia z Android). Kolejnym krokiem jest rejestracja użytkownika poprzez podanie adresu e-mail i numeru telefonu kontaktowego oraz numeru Punktu Poboru Energii. Ten widoczny jest na fakturze i oznaczony skrótem PPE, po którym następuje 18 cyfr – pierwsze z nich, przypisane Klientom Enei Operator to 590 3106.

Co więcej, jeden użytkownik może zarejestrować kilka Punktów Poboru Energii na przykład ten, który przypisany jest do domu odbiorcy, i ten, który odpowiada miejscu pracy – tłumaczy Łukasz Szczeciński, kierownik Biura Zarządzania Obsługą Klienta Dystrybucji. Możliwe jest także zgłoszenie awarii za pomocą zdalnej lokalizacji w urządzeniu mobilnym. –

Z naszej strony oceniamy, że aplikacja może okazać się bardzo pomocna przy masowych awariach, do których dochodzi na przykład podczas wichur czy silnych opadów. Na pewno ułatwi też kontakt z naszymi służbami w przypadku braku zasilania bez oczekiwania na połączenie z call center i obciążania linii.

Z myślą o Klientach, którzy wolą kontakt telefoniczny usprawniono proces przyjmowania zgłoszeń pod numerem Pogotowia Energetycznego 991. W trzech oddziałach Poznań, Gorzów Wielkopolski i Zielona Góra uruchomiono wirtualnego agenta do przyjmowania zgłoszeń o awariach.  Klient co prawda rozmawia z botem, a więc automatem, ale ten zaprogramowany jest tak, że bez problemu rozpoznaje ludzką mowę, zadaje odpowiednie pytania i odnotowuje odpowiedzi Klienta. Jest w stanie sprawdzić, czy dany problem z brakiem zasilania w podanej przez Klienta lokalizacji wynika z awarii czy z planowego wyłączenia i poinformować o tym swego rozmówcę. Jeśli w udostępnionych przez Enea Operator botowi komunikatach brakuje informacji na ten temat – odnotowuje on awarię i przekazuje wiadomość o niej do służb energetycznych.

Myślę, że wiele osób będzie zadowolonych z możliwości tej formy kontaktu i zgłoszenia awarii, bo nie będzie czekało w kolejce, by to zrobić. Naszemu botowi trzeba podać kilka podstawowych informacji, jak miasto, ulica, numer domu, którego zgłoszenie dotyczy. Bot jest w stanie odnotować i podać te same informacje, które wcześniej Klient uzyskiwał od osób obsługujących infolinię – zapewnia Łukasz Szczeciński.

Dla osób, które najchętniej korzystają z internetu i komputera pozostaje strona www.wylaczenia-eneaoperator.pl

Znajdą na niej najbardziej aktualne informacje o planowanych wyłączeniach związanych z pracami na sieci oraz o awariach – w miarę ich spływu od służb monitorujących jej pracę.

Artykuł powstał bez wsparcia narzędzi sztucznej inteligencji. Wydawca portalu CIRE zgadza się na włączenie publikacji do szkoleń treningowych LLM.
Autor: Redakcja CIRE.PL
KOMENTARZE
Bądź na bieżąco
Podając adres e-mail wyrażają Państwo zgodę na otrzymywanie treści marketingowych w postaci newslettera pocztą elektroniczną od Agencji Rynku Energii S.A z siedzibą w Warszawie.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
altaltalt
Więcej informacji dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych, w tym informacje o przysługujących Państwu prawach, znajduje się w polityce prywatności.
©2002-2021 - 2025 - CIRE.PL - CENTRUM INFORMACJI O RYNKU ENERGII

Niniejsza strona korzysta z plików cookie

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie.

Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Korzystanie z plików cookie innych niż systemowe wymaga zgody. Zgoda jest dobrowolna i w każdym momencie możesz ją wycofać poprzez zmianę preferencji plików cookie. Zgodę możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie". Jeżeli nie chcesz wyrazić zgód na korzystanie przez administratora i jego zaufanych partnerów z opcjonalnych plików cookie, możesz zdecydować o swoich preferencjach wybierając je poniżej i klikając przycisk „Zapisz ustawienia".

Twoja zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać, zmieniając ustawienia przeglądarki. Wycofanie zgody pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem używania plików cookie i podobnych technologii, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Korzystanie z plików cookie ww. celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych.

Równocześnie informujemy, że Administratorem Państwa danych jest Agencja Rynku Energii S.A., ul. Bobrowiecka 3, 00-728 Warszawa.

Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych oraz mechanizmie plików cookie znajdą Państwo w Polityce prywatności.