Portal Klienta dla właścicieli produktów przechowywanych w bazach paliw to kolejne już rozwiązanie, które ułatwia i przyspiesza procesy po stronie partnerów spółki - ogłosił we wtorek PERN. Jak podkreślił, "koncepcja biznesowa projektu" została przygotowana przez pracowników spółki.
Nowe rozwiązanie pozwala na generowanie szeregu raportów z przyjęć i wydań paliw. Aplikacja została także zintegrowana z systemami biznesowymi PERN i umożliwia pobieranie wystawionych przez PERN dokumentów, tj. dowodów składowych, dowodów wydania i świadectw laboratoryjnych. Dokumenty dostępne są w czasie rzeczywistym już kilka sekund po ich utworzeniu - wyjaśniła spółka, opisując funkcjonalność wdrażanego obecnie narzędzia.
PERN zwrócił uwagę, że Portal Klienta to również szereg innych możliwości, jak przekazywanie informacji związanych ze świadczeniem usług w obiektach spółki czy statusy dotyczące realizowanych transportów samochodowych, a także narzędzie do awizowania dostaw. Jak podkreślono w informacji, "użytkownik będzie miał dostęp do historii zgłoszonych przez siebie awizacji, a baza PERN zestaw danych umożliwiających szybszą obsługę przyjęcia".
Portal Klienta to aplikacja www, która umożliwia klientom dostęp do najważniejszych informacji online, w dowolnym czasie i miejscu. Ponadto jest doskonałym uzupełnieniem komunikacji elektronicznej - powiedział kierownik działu rozwoju systemów IT w PERN Piotr Mundzik, cytowany w komunikacie spółki.
PERN zapowiedział, że uruchamiany Portal Klienta będzie sukcesywnie udostępniany wszystkim jego klientom, zarówno tym, którzy mają zbudowane ze spółką interfejsy B2B, jak i tym, dla których jest to podstawowe narzędzie umożliwiające zarządzanie własnym produktem oraz zapewniające dostęp do wybranych informacji online.
Portal Klienta to całkowicie nowy system, zaprojektowany przez pracowników PERN. Aplikacja, oprócz dotychczasowych funkcjonalności dostępnych wcześniej w aplikacji eDyspozycja, jak podgląd online do informacji o aktualnych stanach zapasów, czy możliwość składania zleceń wydania na transport samochodowy, zawiera również szereg nowości, które pomagają w bieżącym zarządzaniu produktem składowanym w bazach paliw PERN – podkreślił kierownik działu obsługi klienta spółki Tomasz Domański.
PERN zaznaczył, że Portal Klienta to drugie po uruchomionym na przełomie 2020 i 2021 r. Portalu Przewoźnika. "Obecnie już blisko 1000 użytkowników korzysta z tego rozwiązania, gdzie w trybie online można otrzymać informacje o liczbie transportów oczekujących lub odbierających paliwo w danym obiekcie, mieć dostęp do własnej bazy danych o kierowcach i pojazdach czy uzyskać informacje o aktualnie realizowanych transportach" - przekazał PERN.
W informacji wspomniano także, iż od niedawna Portal Przewoźnika oferuje np. moduł awizacji, który pozwala umówić się na dogodną godzinę odbioru paliwa, co skraca procesy po stronie klientów. "W tej formule odbyło się już ponad 10 tys. transportów. Z takiej opcji można korzystać już w sześciu największych bazach PERN: Koluszkach, Nowej Wsi Wielkiej, Rejowcu, Emilianowie, Kawicach i Boronowie" - wyliczył PERN.
PERN to państwowy podmiot, strategiczny dla bezpieczeństwa energetycznego Polski, zarządzający m.in. na terenie naszego kraju rurociągami tłoczącymi ropę naftową do rafinerii PKN Orlen w Płocku oraz Grupy Lotos w Gdańsku, a także do dwóch rafinerii w Niemczech oraz posiadające bazy magazynowe surowca i paliw.
W ostatnim czasie PERN informował, że pojemność jego baz ropy naftowej wynosi obecnie 4,1 mln metrów sześc. - surowiec magazynowany jest w 75 zbiornikach, a długość rurociągów do jego transportu to 1845 km, natomiast w przypadku baz paliw spółka posiada 315 zbiorników o łącznej pojemności 2,1 mln metrów sześc., a długość magistrali produktowych to 616 km.
Branża spędza dzień na CIRE, inne tematy dla naszych Czytelników
1. Niższy VAT na energię elektryczną jednak nie dla wszystkich
2. PGNiG i PKN Orlen mają zgodę UOKiK na utworzenie spółki PGNiG SPV 7
3. Rafako i Siemens będą razem pozyskiwali zamówienia na modernizację bloków energetycznych klasy 200 MWe
4. W sobotę padły rekordy wytwarzania energii z wiatru w Polsce
5. Tauron Ciepło w latach 2022-2023 chce powiększyć sieć ciepłowniczą o 110 MW
Niniejsza strona korzysta z plików cookie
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie.
Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Korzystanie z plików cookie innych niż systemowe wymaga zgody. Zgoda jest dobrowolna i w każdym momencie możesz ją wycofać poprzez zmianę preferencji plików cookie. Zgodę możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie". Jeżeli nie chcesz wyrazić zgód na korzystanie przez administratora i jego zaufanych partnerów z opcjonalnych plików cookie, możesz zdecydować o swoich preferencjach wybierając je poniżej i klikając przycisk „Zapisz ustawienia".
Twoja zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać, zmieniając ustawienia przeglądarki. Wycofanie zgody pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem używania plików cookie i podobnych technologii, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Korzystanie z plików cookie ww. celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych.
Równocześnie informujemy, że Administratorem Państwa danych jest Agencja Rynku Energii S.A., ul. Bobrowiecka 3, 00-728 Warszawa.
Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych oraz mechanizmie plików cookie znajdą Państwo w Polityce prywatności.