W naszej aplikacji można np. szybko sprawdzić stan zużycia energii elektrycznej z ostatnich faktur. Informacja ta, w świetle przedstawionych przez rząd planów wprowadzenia gwarantowanej ceny energii w 2023 r. na poziomie z 2022 r., do zużycia 2000 kilowatogodzin rocznie, jest szczególnie poszukiwana przez naszych klientów - mówi Rafał Soja, prezes zarządu TAURON Sprzedaż.
Chcemy pozostać liderem rozwiązań proklienckich w Polsce, stąd sukcesywnie rozwijamy cyfrowe kanały komunikacji, aby maksymalnie ułatwić naszym klientom załatwianie wszystkich spraw związanych z energią elektryczną. To ważny aspekt naszej nowej strategii rozwoju - wyjaśnia Soja.
Więcej informacji na temat zamrożenia cen prądu w 2023 roku można znaleźć na stronie tauron.pl/zamrozenie-pradu
Łatwiej przez smartfona
Aktualnie liczba spraw realizowanych przez klientów TAURONA poprzez aplikację mobilną sukcesywnie wzrasta. Jej użytkownicy mogą m.in. w łatwy sposób sprawdzić stan zużycia prądu z ostatnich faktur.
Klienci doceniają łatwość obsługi i czytelności aplikacji, a także bardziej praktyczne aspekty, takie jak szybkie logowanie przy pomocy linii papilarnych. Najczęściej uruchamiają aplikację między innymi po to, by sprawdzić saldo i opłacić rachunki. Aby ułatwić podanie odczytu licznika, który często znajduje się w zaciemnionych miejscach, z poziomu aplikacji klient może uruchomić latarkę. Użytkownicy chętnie korzystają również z opcji szybkiego zamawiania rozmowy z konsultantem, wyszukiwania awarii i planowanych wyłączeń oraz pobierania archiwalnych i bieżących faktur.
Budowanie relacji z klientami z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów sprzedaży i obsługi postrzegamy jako istotną część naszych działań proklienckich. Każdego miesiąca nasze serwisy internetowe odwiedzane są unikalnie ponad 3,5 miliona razy, a jak pokazują badania 90 procent użytkowników nowoczesnej aplikacji Mój TAURON wysoko ocenia jej przydatność. To dla nas szczególnie istotne dane, bo to właśnie biorąc pod uwagę opinie naszych klientów sukcesywnie udostępniamy nowe funkcjonalności online - mówi Rafał Soja, prezes spółki TAURON Sprzedaż.
Więcej możliwości
Użytkownicy aplikacji Mój TAURON, która jest sukcesywnie rozwijana przy ich udziale, będą mogli już w najbliższym czasie za jej pomocą w przyjazny sposób załatwić dodatkowo podstawowe sprawy związane z umowami na energię elektryczną i sprawy instalacyjne. Nowe, rozbudowane i przyjazne menu poprowadzi użytkownika na odpowiedni ekran aplikacji, na właściwą stronę www lub formularz.
Aplikację można pobrać z Appstore, Google Play i App Gallery i z adresu tauron.pl/aplikacja
Zobaczmy co jeszcze podaje dziś CIRE, to teraz klikają branżyści
⚡ Ostatnie 24 godziny w skrócie - tym teraz żyją rynki
1. W Dzienniku Ustaw została opublikowana ustawa o wsparciu odbiorców ciepła
2. ENEA musi zorganizować zakup węgla na wolnym rynku, Bogdanka nie dostarczy zakontraktowanej ilości węgla
3. 22 polskie firmy podpisały umowy z Westinghouse, będzie współpraca przy projekcie jądrowym
4. Nowy Raport Zintegrowany Grupy PGNiG już dostępny online
5. Trwają prace na terenie budowy elektrowni w Grudziądzu
6. Grupa Azoty z nową umową na zakup węgla
7. Władze Świnoujścia sondują zgodę mieszkańców na cięcie kosztów energii elektrycznej
8. Grupa Kapitałowa KOGENERACJA podała wyniki za I półrocze 2022
9. Nowelizacja zmienia zasadę przyznawania dodatku na węgiel, ważne wyjaśnienia
10. Wrześniowe postępowania kwalifikacyjne do spółek objętych nadzorem Ministerstwa Aktywów Państwowych
⚡ Komentarz rynkowy - Niemiecki rząd rozpoczął wdrażanie trzeciego pakietu osłonowego
Niniejsza strona korzysta z plików cookie
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie.
Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Korzystanie z plików cookie innych niż systemowe wymaga zgody. Zgoda jest dobrowolna i w każdym momencie możesz ją wycofać poprzez zmianę preferencji plików cookie. Zgodę możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie". Jeżeli nie chcesz wyrazić zgód na korzystanie przez administratora i jego zaufanych partnerów z opcjonalnych plików cookie, możesz zdecydować o swoich preferencjach wybierając je poniżej i klikając przycisk „Zapisz ustawienia".
Twoja zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać, zmieniając ustawienia przeglądarki. Wycofanie zgody pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem używania plików cookie i podobnych technologii, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Korzystanie z plików cookie ww. celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych.
Równocześnie informujemy, że Administratorem Państwa danych jest Agencja Rynku Energii S.A., ul. Bobrowiecka 3, 00-728 Warszawa.
Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych oraz mechanizmie plików cookie znajdą Państwo w Polityce prywatności.