Informacja na stronę
Drogi Użytkowniku,

Administratorem Twoich danych osobowych jest Agencja Rynku Energii S.A z siedzibą przy ul. Bobrowieckiej 3, 00-728 Warszawa, KRS: 0000021306, NIP: 5261757578, REGON: 012435148. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO). Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszego serwisu, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta lub rejestracji do newslettera. Przetwarzamy dane, które podajesz, pozostawiasz lub do których możemy uzyskać dostęp w ramach korzystania z Usług.

Informacje dotyczące Administratora Twoich danych osobowych a także cele i podstawy przetwarzania oraz inne niezbędne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod wskazanym linkiem (tym linkiem). Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją, po skutecznym wniesieniu prawa do sprzeciwu Twoje dane nie będą przetwarzane o ile nie będzie istnieć ważna prawnie uzasadniona podstawa do przetwarzania, nadrzędna wobec Twoich interesów, praw i wolności lub podstawa do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Twoje dane nie będą przetwarzane w celu marketingu własnego po zgłoszeniu sprzeciwu. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia na adres Inspektora Ochrony Danych Osobowych pod adres iod@are.waw.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd Agencji Rynku Energii S.A Wydawca portalu CIRE.pl
Przejdź do serwisu
2016-05-04 00:00
drukuj
skomentuj
udostępnij:

Nagroda PayU Lab Award dla PGE Obrót za elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

PGE Obrót otrzymała nagrodę PayU Lab Award w kategorii „eCustomer Experience – Energy”, za wdrożenie PGE eBOK oraz PGE mBOK. W konkursie wyróżnia się firmy, które przykładają szczególną wagę do stałego rozwijania nowoczesnych kanałów kontaktu z klientem.

21 kwietnia 2016 r. w Łazienkach Królewskich w Warszawie odbyła się druga edycja PayU Lab Forum – dorocznego spotkania liderów biznesu. W spotkaniu uczestniczyły firmy z wieloletnim doświadczeniem w eCommerce, jak i podmioty, które planują otwarcie kanału online w celu zwiększenia efektywności sprzedaży produktów i usług oraz polepszenia ich dostępności dla cyfrowych konsumentów.

Podczas Forum zostały po raz pierwszy wręczone nagrody PayU Lab Award. PGE Obrót została wyróżniona w kategorii „eCustomer Experience – Energy” za stałe ulepszanie kanałów kontaktu z klientami, w szczególności za rozwiązanie PGE eBOK i PGE mBOK, które pozwalają m.in.: na sprawdzenie w dogodnym miejscu i czasie stanu rozliczenia, aktualnego salda, podanie wskazań licznika, na dokonywanie płatności elektronicznych, korzystanie z usługi PGE eFaktura, przedłużenie lub wybranie nowej oferty, a także możliwość zarządzania kilkoma kontami rozrachunkowymi jednocześnie bez konieczności przelogowania. Doceniono również atrakcyjny wygląd i innowacyjne funkcjonalności, w tym: możliwość powiązania profilu PGE eBOK z profilami na portalach Facebook i Google+, dzięki czemu można bezpośrednio przejść z poziomu swojego profilu na portalu społecznościowym do aplikacji PGE eBOK.

- Jako nowoczesna spółka wyznaczamy trendy i najwyższe standardy w branży energetycznej. Rozwijanie kanałów sprzedażowych i obsługowych w obszarze eCommerce, jest dla nas priorytetem. Klientowi należy zapewnić obsługę komplementarną, i taką właśnie staramy się realizować w ramach rozwiązania PGE eBOK oraz PGE mBOK – mówi Jerzy Hejnar, Wiceprezes Zarządu PGE Obrót.

Podczas PayU Lab Forum odbyła się debata, której tematem przewodnim był „eCommerce & Beyond”. Wśród zaproszonych do dyskusji ekspertów znaleźli się m.in.: Anna Streżyńska, Minister Cyfryzacji; Jerzy Hejnar, Wiceprezes Zarządu PGE Obrót; Michał Gembicki, CEO cdp.pl; Henry de Courtois, Dyrektor Generalny AXA Direct i Wiceprezes Zarządu AXA Ubezpieczenia TUiR oraz Linnar Viik – ojciec estońskiej rewolucji internetowej. Gospodarzem debaty był Michał Kobosko.

Rozwijanie obszaru eCommerce w PGE Obrót

PGE Obrót od kilku lat prowadzi działania w obszarze eCommerce. W 2013 r., jako pierwszy sprzedawca energii w Polsce, spółka zaproponowała sprzedaż energii poprzez portal aukcyjny Allegro. Nowatorska „Oferta Allegro” była skierowana do małych firm, które poszukują atrakcyjnych rozwiązań, aby świadomie wpływać na poziom wydatków związanych z zakupem energii elektrycznej. W 2015 r. przeprowadzono pilotażowe wdrożenie rozwiązań e-commerce’owych w ramach oferty PGE i Philips „Oszczędzaj światłem”. Klienci mogli skorzystać ze stworzonego na potrzeby akcji e-sklepu, by wybrać preferowane przez siebie źródło światła. Od listopada 2015 r. wszyscy klienci PGE mogą korzystać z jednego elektronicznego Biura Obsługi Klienta oraz z jego wersji mobilnej. PGE eBOK zastąpił 5 innych platform, które w niektórych oddziałach funkcjonowały nawet od 2005 r. Najnowszym projektem wdrożeniowym spółki jest usługa PGE eFaktura, która umożliwia rezygnację z faktury papierowej, w zamian za otrzymywanie jej na skrzynkę e-mail.
Artykuł powstał bez wsparcia narzędzi sztucznej inteligencji. Wydawca portalu CIRE zgadza się na włączenie publikacji do szkoleń treningowych LLM.
KOMENTARZE
©2002-2021 - 2025 - CIRE.PL - CENTRUM INFORMACJI O RYNKU ENERGII

Niniejsza strona korzysta z plików cookie

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie.

Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Korzystanie z plików cookie innych niż systemowe wymaga zgody. Zgoda jest dobrowolna i w każdym momencie możesz ją wycofać poprzez zmianę preferencji plików cookie. Zgodę możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie". Jeżeli nie chcesz wyrazić zgód na korzystanie przez administratora i jego zaufanych partnerów z opcjonalnych plików cookie, możesz zdecydować o swoich preferencjach wybierając je poniżej i klikając przycisk „Zapisz ustawienia".

Twoja zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać, zmieniając ustawienia przeglądarki. Wycofanie zgody pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem używania plików cookie i podobnych technologii, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Korzystanie z plików cookie ww. celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych.

Równocześnie informujemy, że Administratorem Państwa danych jest Agencja Rynku Energii S.A., ul. Bobrowiecka 3, 00-728 Warszawa.

Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych oraz mechanizmie plików cookie znajdą Państwo w Polityce prywatności.