Informacja na stronę
Drogi Użytkowniku,

Administratorem Twoich danych osobowych jest Agencja Rynku Energii S.A z siedzibą przy ul. Bobrowieckiej 3, 00-728 Warszawa, KRS: 0000021306, NIP: 5261757578, REGON: 012435148. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO). Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszego serwisu, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta lub rejestracji do newslettera. Przetwarzamy dane, które podajesz, pozostawiasz lub do których możemy uzyskać dostęp w ramach korzystania z Usług.

Informacje dotyczące Administratora Twoich danych osobowych a także cele i podstawy przetwarzania oraz inne niezbędne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod wskazanym linkiem (tym linkiem). Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją, po skutecznym wniesieniu prawa do sprzeciwu Twoje dane nie będą przetwarzane o ile nie będzie istnieć ważna prawnie uzasadniona podstawa do przetwarzania, nadrzędna wobec Twoich interesów, praw i wolności lub podstawa do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Twoje dane nie będą przetwarzane w celu marketingu własnego po zgłoszeniu sprzeciwu. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia na adres Inspektora Ochrony Danych Osobowych pod adres iod@are.waw.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd Agencji Rynku Energii S.A Wydawca portalu CIRE.pl
Przejdź do serwisu
2021-11-26 10:00
drukuj
skomentuj
udostępnij:
Tauron wprowadził konieczność umawiania wizyt w stacjonarnych punktach obsługi

Tauron wprowadził konieczność umawiania wizyt w stacjonarnych punktach obsługi

W związku z sytuacją epidemiczną, dostarczająca energię głównie na południu Polski grupa energetyczna Tauron wprowadziła w czwartek konieczność umawiania wizyt w stacjonarnych punktach obsługi. Tauron zachęca klientów do korzystania ze zdalnych form załatwiania spraw, przez telefon i internet.

Tauron od trzech lat inwestuje w narzędzia wspierające digitalizację obsługi. Ostatnie miesiące pokazały, że klienci chętnie korzystają z wdrażanych przez nas rozwiązań. Tylko w tym roku w pełni zdalnie obsłużyliśmy aż 7,5 mln spraw - poinformował rzecznik spółki Łukasz Zimnoch, cytowany w czwartkowym komunikacie Taurona.

Od czwartku terminy wizyt w stacjonarnych punktach obsługi należy rezerwować za pośrednictwem strony internetowej lub poprzez infolinię. Wizytę w punkcie obsługi można umówić na stronach: tauron.pl i tauron-dystrybucja.pl.

"Zmiany podyktowane są chęcią zwiększenia bezpieczeństwa klientów i pracowników firmy w czasie zwiększonej zachorowalności na koronawirusa" - podał Tauron, zachęcając również do zdalnego załatwiania spraw.

Przedstawiciele Grupy przekonują, iż proces obsługi przez internet jest prosty i intuicyjny.

Jeżeli sprawa okaże się skomplikowana, bądź z innych względów konieczna do załatwienia w sposób bezpośredni, klient zostanie umówiony na wizytę w punkcie obsługi - wyjaśnia Łukasz Zimnoch

Od kilkunastu miesięcy większość spraw można załatwić poprzez platformę "Mój Tauron", formularze www, czat na żywo oraz infolinię. W ten sposób można podać np. stan licznika, zmienić okres rozliczeniowy, opłacić rachunek za prąd i gaz. Obecnie serwis ma ponad 1,9 mln użytkowników, którzy przez "Mój Tauron" załatwiają teraz o 13 proc. spraw więcej niż wcześniej. Liczba klientów, którzy załatwili swoje sprawy drogą mailową wzrosła w ciągu minionego roku o 26 proc., a liczba osób obsłużonych przez infolinię - o 13 proc.

Konieczność umawiania wizyt w stacjonarnych punktach obsługi Taurona wynika z rosnącej liczby zachorowań na COVID-19. Jak podało Ministerstwo Zdrowia, w czwartek badania potwierdziły w Polsce 28 128 nowych przypadków koronawirusa.

Zmarło 497 osób z COVID-19 - to najwyższa dobowa liczba zgonów w tej fali pandemii.


W tym tygodniu na CIRE widzimy również inne tematy

1. Monika Morawiecka, prezes PGE Baltica, spółki odpowiedzialnej za budowę i realizację dwóch projektów morskich farm wiatrowych odchodzi ze spółki z końcem tego roku

2. Rozwój energetyki wiatrowej w Polsce ma się całkiem nieźle. Społeczna akceptacja rośnie, a moc zainstalowana farm wiatrowych wyniosła w październiku ponad 7,1 GW. Przed branżą energetyki wiatrowej wciąż jednak sporo wyzwań, zwłaszcza w obszarze regulacji.

3. Cała Europa zmaga się ze znacznym wzrostem cen energii

Artykuł powstał bez wsparcia narzędzi sztucznej inteligencji. Wydawca portalu CIRE zgadza się na włączenie publikacji do szkoleń treningowych LLM.
Autor: Redakcja CIRE.PL
KOMENTARZE
Bądź na bieżąco
Podając adres e-mail wyrażają Państwo zgodę na otrzymywanie treści marketingowych w postaci newslettera pocztą elektroniczną od Agencji Rynku Energii S.A z siedzibą w Warszawie.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
altaltalt
Więcej informacji dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych, w tym informacje o przysługujących Państwu prawach, znajduje się w polityce prywatności.
©2002-2021 - 2025 - CIRE.PL - CENTRUM INFORMACJI O RYNKU ENERGII

Niniejsza strona korzysta z plików cookie

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie.

Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Korzystanie z plików cookie innych niż systemowe wymaga zgody. Zgoda jest dobrowolna i w każdym momencie możesz ją wycofać poprzez zmianę preferencji plików cookie. Zgodę możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie". Jeżeli nie chcesz wyrazić zgód na korzystanie przez administratora i jego zaufanych partnerów z opcjonalnych plików cookie, możesz zdecydować o swoich preferencjach wybierając je poniżej i klikając przycisk „Zapisz ustawienia".

Twoja zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać, zmieniając ustawienia przeglądarki. Wycofanie zgody pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem używania plików cookie i podobnych technologii, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Korzystanie z plików cookie ww. celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych.

Równocześnie informujemy, że Administratorem Państwa danych jest Agencja Rynku Energii S.A., ul. Bobrowiecka 3, 00-728 Warszawa.

Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych oraz mechanizmie plików cookie znajdą Państwo w Polityce prywatności.