KONTAKT: REDAKCJA@CIRE.PL
Tauron od trzech lat inwestuje w narzędzia wspierające digitalizację obsługi. Ostatnie miesiące pokazały, że klienci chętnie korzystają z wdrażanych przez nas rozwiązań. Tylko w tym roku w pełni zdalnie obsłużyliśmy aż 7,5 mln spraw - poinformował rzecznik spółki Łukasz Zimnoch, cytowany w czwartkowym komunikacie Taurona.
Od czwartku terminy wizyt w stacjonarnych punktach obsługi należy rezerwować za pośrednictwem strony internetowej lub poprzez infolinię. Wizytę w punkcie obsługi można umówić na stronach: tauron.pl i tauron-dystrybucja.pl.
"Zmiany podyktowane są chęcią zwiększenia bezpieczeństwa klientów i pracowników firmy w czasie zwiększonej zachorowalności na koronawirusa" - podał Tauron, zachęcając również do zdalnego załatwiania spraw.
Przedstawiciele Grupy przekonują, iż proces obsługi przez internet jest prosty i intuicyjny.
Jeżeli sprawa okaże się skomplikowana, bądź z innych względów konieczna do załatwienia w sposób bezpośredni, klient zostanie umówiony na wizytę w punkcie obsługi - wyjaśnia Łukasz Zimnoch
Od kilkunastu miesięcy większość spraw można załatwić poprzez platformę "Mój Tauron", formularze www, czat na żywo oraz infolinię. W ten sposób można podać np. stan licznika, zmienić okres rozliczeniowy, opłacić rachunek za prąd i gaz. Obecnie serwis ma ponad 1,9 mln użytkowników, którzy przez "Mój Tauron" załatwiają teraz o 13 proc. spraw więcej niż wcześniej. Liczba klientów, którzy załatwili swoje sprawy drogą mailową wzrosła w ciągu minionego roku o 26 proc., a liczba osób obsłużonych przez infolinię - o 13 proc.
Konieczność umawiania wizyt w stacjonarnych punktach obsługi Taurona wynika z rosnącej liczby zachorowań na COVID-19. Jak podało Ministerstwo Zdrowia, w czwartek badania potwierdziły w Polsce 28 128 nowych przypadków koronawirusa.
Zmarło 497 osób z COVID-19 - to najwyższa dobowa liczba zgonów w tej fali pandemii.
W tym tygodniu na CIRE widzimy również inne tematy
1. Monika Morawiecka, prezes PGE Baltica, spółki odpowiedzialnej za budowę i realizację dwóch projektów morskich farm wiatrowych odchodzi ze spółki z końcem tego roku
2. Rozwój energetyki wiatrowej w Polsce ma się całkiem nieźle. Społeczna akceptacja rośnie, a moc zainstalowana farm wiatrowych wyniosła w październiku ponad 7,1 GW. Przed branżą energetyki wiatrowej wciąż jednak sporo wyzwań, zwłaszcza w obszarze regulacji.
3. Cała Europa zmaga się ze znacznym wzrostem cen energii
Niniejsza strona korzysta z plików cookie
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie.
Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Korzystanie z plików cookie innych niż systemowe wymaga zgody. Zgoda jest dobrowolna i w każdym momencie możesz ją wycofać poprzez zmianę preferencji plików cookie. Zgodę możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie". Jeżeli nie chcesz wyrazić zgód na korzystanie przez administratora i jego zaufanych partnerów z opcjonalnych plików cookie, możesz zdecydować o swoich preferencjach wybierając je poniżej i klikając przycisk „Zapisz ustawienia".
Twoja zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać, zmieniając ustawienia przeglądarki. Wycofanie zgody pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem używania plików cookie i podobnych technologii, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Korzystanie z plików cookie ww. celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych.
Równocześnie informujemy, że Administratorem Państwa danych jest Agencja Rynku Energii S.A., ul. Bobrowiecka 3, 00-728 Warszawa.
Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych oraz mechanizmie plików cookie znajdą Państwo w Polityce prywatności.